suntliv

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

IDOL

Av suntliv - 28 september 2009 22:49

Nu när det börjar ´dra i hop sig´ kommer jag att börja titta. Av de 5 killar som kvalat i kväll hade jag velat se Andreás åka ut. Han från Piteå. Jon hade bra röst. Killen med pagefrissyr (ung från Gbg´strakten tror jag) hade en bra (egenhändigt skriven?) låt. Bra röst. Jag gillade fyra stycken av fem och tyckte som sagt att Andreás skulle åka ut. Eller så skulle han sjungit en annan låt? :)


I fjol var duktige Kevin klar från början, han kunde allt och var bra alla fredagar. Borde man ge någon en chans att utvecklas eller vad är meningen? :)


Vilken är din IDOLfavorit genom åren? Min är DARIN!  0:)

NU är det dags att dra täcket över huvudet. Zzzzzzz.

 
 
Johanna

Johanna

28 september 2009 23:03

Andreas rök, Calle gick vidare som jag ville :)¨

Genom åren hmm har ingen speciell. Alltid tvåorna man ser och hör :P
Ha en fortsatt trevlig kväll!

http://haltbananskal.blogg.se

 
Anna

Anna

29 september 2009 15:45

Jag är inget IDOL-fan men vi kollade första delen igår. Hur gick det för den fjärde Hansonbrorsan?

http://julgrisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av suntliv - 18 juli 2010 19:52


På dagen ett år efter operationen är det dags igen hos bröstkirurgen.    Vi får se vad han säger...   Hoppas du är frisk.   ...

Av suntliv - 4 januari 2010 13:53

Hoppas året börjat väl och att det blir som du önskar.  

Av suntliv - 21 december 2009 21:39

Ser att det är besökare dagligen trots att jag inte skrivit på länge. Vem är du som troget besöker bloggen?   Önskar en riktigt god jul! ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:03

Jag skall tänka på dig på tisdag.   Välkommen i klubben! :)   ...

Av suntliv - 31 oktober 2009 00:00

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards